Wednesday, June 15, 2016

Keistimewaan Long Bra (Belakang)


KEISTIMEWAAN LONG BRA (BELAKANG)




A- Kedudukan dan bentuk tali yang tidak mudah jatuh (kebanyakkan jenama lain akan gagal disini). Tali ini tidak menganjal bertahun-tahun lamanya. Tidak berbekas seperti anda memakai Bra biasa. Keselesaan sepanjang hari. Tali bra Premium Beautiful yang boleh diketatkan atau dilonggarkan ikut keselesaan masing-masing.

B- Rekaan bentuk "U" pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menyerlahkan pandangan kurus (lemak akan menjadi tipis disini) dari belakang badan anda, ia juga mempercepatkan pembentukan (shaping) di belakang badan, dan juga menambah kontur bahagian belakang. Lemak yang tebal, ajaibnya akan hilang sebaik sahaja anda memakai Bra Premium Beautiful secara ber peraturan disini.

C- Rekaan 3 laras cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai. Bila anda berubah ke cangkuk terakhir-TAHNIAH memang banyak perubahan sudah berlaku keatas anda bila anda menyarung Premium Beautiful!

D- Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang, turut mengatasi masalah berbadan besar. Lemak-lemak disini akan mencair dan dibakar tanpa sedar. Jika anda gemuk, anda akan kelihatan ada 'cutting' disini- 5minit 'instant result' dengan Premium Beautiful.

melatitlc.blogspot.com
012-6520032

No comments:

Post a Comment